• Twitter
  • Facebook
  • Feed

USTAV REPUBLIKE HRVATSKE KAŽE:



hcsp_zds1

Članak 2.

Suverenitet Republike Hrvatske neotuđiv je, nedjeljiv i neprenosiv.
Suverenitet Republike Hrvatske prostire se nad njezinim kopnenim područjem, rijekama, jezerima, prokopima, unutrašnjim morskim vodama, teritorijalnim morem te zračnim prostorom iznad tih područja.
Republika Hrvatska ostvaruje, u skladu s međunarodnim pravom, suverena prava i jurisdikciju u morskim područjima i u pod­morju Jadranskoga mora izvan državnoga područja do granica sa susjedima.

Članak 8.
Granice se Republike Hrvatske mogu mijenjati samo odlukom Hrvatskog sabora.

Hrvatska čista stranka prava ponovo ukazuje da međunarodno pravo mora tretira problem razgraničenja država na moru na način da propisuje da su granice teritorijalnog mora minimalnih 12 nautičkih milja od obale pojedine države. Ako je, kao u slučaju Savudrijske vale, vala manja od preporučene i propisane udaljenosti, tada se primjenjuje dogovorna granica na polovici morskog zaljeva.
Čime su se vodili članovi tzv. “arbitražnog suda” u donošenju kontaminirane tzv.” arbitražne presude” u slučaju Savudrijske vale, tek bismo trebali utvrditi. Međutim, kako je Hrvatski državni Sabor donio obvezujuću odluku da odbacuje odluke tzv.”arbitražne komisije”, rasprava i nije potrebna. Nema nikakvog razloga da se te nevažeće odluke uzmu u razmatranje, niti da se na tragu istih vode bilo kakvi bilateralni razgovori sa Slovenijom.
Jedini razlog popustljivosti mogla bi biti ucjena Slovenije zbog ulaska Hrvatske u tzv.” Eurozonu”.
Međutim, Slovence bi trebalo konačno “udariti po prstima”, jer njihovih ucjena je stvarno dosta.
Što za Hrvatsku znači ulazak u tzv. “Eurozonu”? Zapravo, samo još jedan korak k potpunom gubitku suvereniteta. Taj gubitak suvereniteta ogleda se u uvođenju eura kao zajedničke valute, nesmetanom protoku roba i usluga, te u neograničenom protoku radne snage.
Gubitak nacionalne valute, znači samo to da se centar financijske moći s nacionalnog seli u europske centre financijske moći, što opet znači da će se kontrola od strane EU pojačati. Protok roba i usluga i onako je već na snazi, doduše uz neka ograničenja, ali ta ograničenja se odnose i na Hrvatska ograničenja naspram ulaska roba i usluga iz EU u Hrvatsku. Nakon ulaska u Eurozonu, taj vid samozaštite bit će gotovo u potpunosti suspendiran. Što se pak tiče neograničenog protoka radne snage, odljev radne snage se i sada vidi, kada nismo u tzv. “Eurozoni”, pa se postavlja logično pitanje, kakav će to dodatni stimulans dati našim ljudima da krenu u još jedan egzodus.
Dakle, tzv.”Eurozona” nam donosi samo negativni rasplet, a o pozitivnim učincima, mogu lamentirati političari koji će jedini profitirati.
Vratimo se ponovo na tzv.”arbitražni presudu”. Ponašanje lijevog (SDP) i desnog (HDZ) krila komunističke partije, te njihovih satelita jednako je ponašanju djevice, koja bi, ali da joj ne uđe. Oni bi pregovarali na temeljima tzv.”arbitražne presude”, ali istu presudu ne mogu prihvatiti, jer ju je Hrvatski državni Sabor odbacio kao nevjerodostojni i kontaminiranu.
Ekvilibristika Plenkovića i ostalih europskih quislinga je zapanjujuća.
Stvarno, da nije tragedija ovo bi bila komedija ili u najboljem slučaju predstava u maniri Frljićevih antihrvatskih kazališnih pamfleta.

Bog i Hrvati! Za dom spremni!
HČSP